Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 2-Aug-2007 03:27 Email | Share | Bookmark
Koleksi pinggan lama

Pinggan lama
Teko




Koleksi Pinggan lama.....kira hbi juga lah ni kumpul pinggan² jenis lama (tapi tak banyak mana pun yang ada - gempak jer lebih sebenarnya ). Boleh kata pingggan yang ada ni semua ambik kat rumah `tuk' kat kampung, kalau rumah mak semuanya yang jenis baru semua...tak syok la kan sbb kita nak yang ada ciri² antik skit. Koleksi yang ada pun ada serba 2-3 keping jer jadi tak cukuplah nak buat set hidang makan.......jadi lah hiasan.....

Quote:

maklang ~ pemes oooo pinggan bunga kangkung, tapi sensitip aaa pinggan terantuk skit kat pala paip terus sumbing......koleksi yang ada ni pun ambik yang belum sumbing......paling suka yang kaler kuning tu.
mamasya ~ Salam perkenalan jugak......kita pun ada jugak kenangan masa kecik² dulu makan dlam pinggan ni kat rumah tuk, tu yang membuatkan rasa semangat nak simpan koleksi semua tu
penyulawa ~ Elok juga simpan koleksi lama² ni, boleh jadi kenangan oooooo...simpan lam display cabinet pun nampak cantik.




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net