Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 7-Dec-2007 09:50 Email | Share | Bookmark
Disuatu pagi

 
 
 
Hari ni tak de acara masak².......rehat sekejap sambil tu jom kita tengok gambar matahari pagi.....suka sangat tengok gambar matahari terbit atau pun terbenam. Gambar ni sebahagian dari koleksi yang ada dalam simpanan, lokasi di Pantai Batu Buruk, K.Terengganu.

Ni gambar stok 2 bulan lepas.......







Quote:

madiha ~ baru nak meneroka hobi baru......ambil gambar sunset & sunrise , tapi kena waktu yang sesuai la pulak kan
harlina ~ terima kasih...tak per iklan percuma
jeff ~ baru nak belajar² ni
daalia ~ sekala nak jugak kelainan tu yg letak gambar sunrise..asyik masak jer, muak pulak nanti
tariq ~ nak jugak tengok matahari terbit kat jepun.....
cekdesam ~ cantik!!...mekasih
mamasya ~ suka lagi engok matahari kat laut....kalau kat hutan belantara nanti tak nampak pulak naik dan teggelamnya nanti.....
leelin ~ suka jugak ka........ sekali sekala bolehla kan, haniss pun kalau pergi kemana² jer ambil gambar² ni, kalau kat rumah tu idak ler kut..pelik pulak nanti jiran² ku tengok





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net