Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 28-Dec-2007 05:17 Email | Share | Bookmark
Salad Telur

Salad Telur
Salad Telur, mudah membuatnya dan berkhasiat .....pengganti sayur kalau malas memasak.



Salad Telur

Bahan salad

daun salad
3 biji telur - direbus dan buang kulit dan potong
2 biji tomato - dipotong
1 biji timun - dipotong

bahan sos

1 biji kentang dibuang kulit dan rebus hingga empuk.
sedikit air panas (suam skit la)
2 biji cili merah - dibuang biji
2 sudu sos tomato
sedikit garam.

Kisar kentang rebus dengan air panas dan cili merah sehingga hancur.Campurkan dengan sos tomato dengan sedikit garam. Susun salad , tomato, timun dan telur dan siramkan sos tadi. siappppp.

Quote:

yaa ~ jangan menitik ayaq liuq pulak.....
leelin ~ tak penah lagi makan dengan kuah kacang...boleh cuba nanti cara ni...dan selamat tahun baru 2008 jugak
fizah ~ simple dan dan paling penting senang nak buat......
daalia ~ kalau nak lagi senang tuang jer sos terus dari botol ...dan selamat tahun baru 2008
zati ~ kalau piping dengan mayonis pun sedap gak kan......
masriyah ~ hehehhe simple gitu.....
jeff ~ mudah jer kan....selamat tahun baru 2008
bonda ~ ingatkan ecah jer suka telor.......anak bongsu haniss pun sama cukup suka ngan telorrrr...
ida ~ sama la.....kalau musim orang kawin, telur² tu kita buat cam ni jer...senang n ringkas
eixora ~ dah cuci mata pun........tak per dialu alukan ..iklan percuma jer..
tariq ~ selamat tahun baru 2008 jugak....
codain ~ lapar....makan lahhhhhhh
madiha ~ yang penting senang nak buat..........selamat tahun baru 2008
cekdesam ~ selamat tahun baru 2008
Nur ~ peberet jugak ka.....lagi satu pesal senang nak buatkan...
gambiaq ~ ayooooo gambiaq...long taim no see.....lama dah aku tak jengah tang tu, sbb geng² yang bertaraf `mak' dah kurang kat situ.... syok tengok gambaq makan angin hang kat Guangzhou n shenzen...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net