Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 13-Feb-2008 04:45 Email | Share | Bookmark
Cuti² CNY di Terengganu....

Replika masjid di China
Replika masjid di Indonesia
 
replika masjid di Brunei
 
 
 
 
Replika Masjid Negara
replika lagik
dari Pulau Wan Man
 
lagi...masjid Kristal
Masjid Kristal
Masjid Kristal
Masjid kristal...
 
 
 
replika juga
lagi... replika...
 
 
Cuti² CNY bebaru ni kat Terengganu ..alang² dah kat sana sempat jugak lah ke perkampungan Hadhari meninjau Tamam Tamadun Islam yang diwar² dalam media sebelum ni. Cuaca memang panas terik masa disana, nak sejukkan badan sekejap kena lah masuk tinjau ke dalam ruang pameran tu. Tarikan kat sini mungkin la masjid kristal dan juga replika masjid² dari seluruh dunia. Banyak lagi yang tak siap sebenarnya....dan sebahagian saja replika tu yang boleh ditinjau , yang lain² tu masih direntang tali lagi. Tapi tak per...dah siap sepenuhnya nanti boleh pergi lagi ...kena bayar lah pulak masa tu .

Meh tengok Masjid Kristal....







Sebahagian dari replika masjid.











sekitar bandar Kuala Terengganu



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net