Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-May-2008 13:06 Email | Share | Bookmark
Jalan jalan ke Melaka

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bosan juga kan kalau selalu dok tengok gambar makan jer, nak juga sesekali tukar angin . Cuti minggu lepas yang bersambung dengan cuti wesak haniss ambik kesempatan bawak anak2 bercuti dan jalan2 ke Melaka. Pergi kesana hari sabtu dan balik semula hari isnin....Tema cuti kali ni untuk bersantai (cewahhhh berkonsep tu ) sambil berjalan2 sekitar Kota Melaka (pusing2 jer pun).
Tempat2 tumpuan kat sana dah pernah pergi pun sebelum2 ni , jadi kali ni bawak anak2 naik bot menyusuri Sungai Melaka (beca yang sarat dengan bunga2 dia orang tak mo naik sbb masa pergi taun lepas pun dah naik)....dah sesekali pergi tu elok buat xtvt yang belum pernah lagi kan....
Jom layan sebahagian gambar, tak boleh banyak2 nanti bosan pulak tengok.















ni la struktur binaan kota a famosa.....anak2 pun dah bosan bergambar jadi halakanlah kamera kat sini pulak....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net