Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 18-Nov-2009 06:15 Email | Share | Bookmark
Holiday @Kuching - Part I

 
 
 
 
 
 
 
 
Saya dengan anak anak
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam semua, apa khabar.... Bebaru ni saya sekeluarga pi bercuti ke Kuching, alaaaa cuti2 tambah murah air asia tu. Layan jer la gambar yang ada ni, nanti saya sambung lagi....nak cerita panjang2 pun tak reti nak karang..





ruang udara Kuching...sungai serawak kut tu.



kat bilik hotel, karpet dah pun macam kek lapis.........kami menginap di harbour View Hotel, dekat sangat dengan Main Bazaar.


Habour View Hotel


sarapan pagi kat Hotel....hari pertama jer saya rajin ambik gambar......masuk hari ke 2 dan 3 saya dah malas, menu lebih kurang saja.


tempat yang mesti singgah ambik gambar.......kira dh sampai kuching la kalu bergambar kat sini.








Sungai Sarawak........naik sampan pergi seberang sana, beli kek lapis Dayang Salhah.


Pasar Tamu Satok...macam2 ada.


Terubuk masin.......oder ja dulu dengan penjual minta dia hantar kat hotel masa hari nak balik tu.


Sekotak terubuk .........kul 9 pagi dia dh mai hantar.


masih kat Satok...bahagian kain batik pula......


pekena mee kolok kat Satok juga....lepas penat meronda cuci mata dan poket

Sekian saja dulu.......akan bersambung lagi.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net