Rahaniss Fotopages

By: Raha niss

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 23-Nov-2009 07:33 Email | Share | Bookmark
Holiday @Kuching - Part II

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sambung lagi...


Naik sampan keseberang sana...ke kedai kek lapis Dayang Salhah.


Rasa dulu sebelum.....err rasa sampai kenyang ...beli sedikit sebanyak, mintak dia packing siap, balik hotel nanti trus simpan peti ais dengan kotak2 tu. Dari kedai kek ni pergi pulak ke rumah bapa saudara ....memang dah buat temu janji dia dtng ambik kita orang kat situ ke Petra jaya (rumah dia la) sehingga menjelang maghrib baru berganjak dari situ....balik tu dia hantar kami sampai ke hotel.


Destinasi esoknya pulak ke Semenggoh, buat apa tu........anak2 nak tengo orang utan, tengok secara terbuka lagi tanpa kawasan berpagar.




tempat buat pasu Sarawak...tengok saja , tak beli pun

Antara bangunan bersejarah kat Kuching


DUN Sarawak


tak ingat nama bangunan ni...


ASTANA


Port Margherita

Kat Main Bazaar pula...nak beli segala makneka cenderamata,kek lapis , gambir sarawak pun ada ....









Sesi makan2 pulak....hari tu dah tayang mee kolok...ni ada sambungan lagi..ada juga yang tak dan nak ambik gambaq...kes lapaq sangat2 terlupa kamera..


Nasi Ayam Penyet


Mee Sup Kolok


Mee Kolok Goreng


Sekotak terubuk untuk dibawa balik


Beg masa nak balik....makin bertambah nampak


Saya nak balik dah....

Sekian...kalau rajin saya sambung lagi nanti....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net